Συχνές Ερωτήσεις

#contact_us

FAQs

Συχνές Ερωτήσεις

#contact_us

FAQs

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του εισιτηρίου που έχετε κάνει κράτηση (μερικά εισιτήρια αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς που δεν επιδέχονται αλλαγές), στις περισσότερες περιπτώσεις όμως θα μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Για το λόγο αυτό, σας προτείνουμε να επισκεφθείτε μέσω της σελίδας μας Επικοινωνία και να μας στείλετε τα στοιχεία της κράτησής σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, προκειμένου να μπορέσουμε να βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Στην περίπτωση που έχετε τα εισιτήρια εκτυπωμένα στα χέρια σας, η αλλαγή είναι εφικτή μόνο εφόσον τα εισιτήρια αποσταλούν στα γραφεία μας. Θα πρέπει να μην έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που ορίζει η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία για οποιαδήποτε αλλαγή στα εισιτήριά της, και υποχρεωτικά να μην έχει παρέλεθει η ημερομηνία ταξιδίου.
Θα θέλαμε να σας αναφέρουμε πως η αλλαγή εισιτηρίων είναι δυνατή μόνο για δρομολόγια της ίδιας εταιρείας και υπάρχει ένα επιπλέον κόστος επιβάρυνσης 5€ ανά κράτηση.

Αυτό εξαρτάται από το εισιτήριο που έχετε κάνει κράτηση (μερικά εισιτήρια αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς που δεν επιδέχονται ακύρωση). Από τη στιγμή που θα εκδοθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, η κάθε εταιρεία έχει τη δική της ακυρωτική πολιτική, την οποία μπορείτε να βρείτε στις επίσημες σελίδες των εταιρειών. Ως εκ τούτου η επιστροφή του ποσού θα γίνει αναλόγως την ακυρωτική πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, όπου ενδέχεται να υπάρξουν ακυρωτικές χρεώσεις.

Γι' αυτό το λόγο, σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση της κράτησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Στη συνέχεια προκειμένου να προχωρήσει η ακτοπλοϊκή εταιρεία και κατ' επέκταση εμείς, με την επιστροφή του ποσού, θα πρέπει να έχουμε στην κατοχή μας τα πρωτότυπα εισιτήρια (στην περίπτωση που έχουν εκτυπωθεί). Μόλις λάβουμε τα εισιτήρια γίνεται επιστροφή του αντίστοιχου ποσού.

Επίσης θα θέλαμε νας σας ενημερώσουμε, πως τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα διαχείρισης και κράτησης δεν επιστρέφονται. Ενώ υπάρχει και μία πρόσθετη χρέωση για την διαδικασία ακύρωσης από το γραφείο μας η οποία ανέρχεται στα 5€ ανά κράτηση, εκτός από τα τυχόν ακυρωτικά που κρατάει η ακτοπλοϊκή εταιρεία (εάν και εφόσον υπάρχουν, λόγω της ακυρωτικής πολιτικής).

Σε περίπτωση που ελέγχοντας το email επιβεβαίωσης κράτησης, που λάβατε, αντιληφθείτε ότι υπάρχει κάποιο λάθος, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας. Αν σε περίπτωση, χρειαστεί αλλαγή του εισιτηρίου σας, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με επιπρόσθετες χρεώσεις.

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο, για λόγους ασφαλείας. Για να είναι δυνατή η καταγραφή, τα εισιτήρια εκδίδονται πάντα ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Φύλο
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Εθνικότητα

Εάν υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερώσουμε την ακτοπλοϊκή εταιρεία ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση, προκειμένου να μην αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα.

Σε περίπτωση απώλειας του/ων εισιτηρίου/ων, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να γίνει αγορά νέου εισιτηρίου με την ίδια εταιρεία. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια του εισιτηρίου αναφέροντας τα παρακάτω:

  • Ημερομηνία του ταξιδίου
  • Διαδρομή
  • Αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου
  • Αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. 

Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν. Σας ενημερώνουμε ότι όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο πρακτορείο που πραγματοποιήσατε την κράτηση και εκδόθηκε το εισιτήριο. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Εξαίρεση: η MINOAN LINES σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς τον πράκτορα, και όχι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας, που εξέδωσε το εισιτήριο ή τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Το απολεσθέν εισιτήριο αντικαθίσταται χωρίς επιβάρυνση του επιβάτη, εκτός της περίπτωσης αλλαγής τιμής ή αλλαγής θέσης όπου ο επιβάτης επιβαρύνεται με την ανάλογη διαφορά ναύλου. Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια.

Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων σε ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες. Παρακάτω σας παραθέτουμε λίστα με τις εταιρείες που προσφέρουν ηλεκτρονικά εισιτήρια. Σας ενημερώνουμε πως η διαδικασία του online/web check-in ενδέχεται να διαφέρει απο εταιρεία σε εταιρεία.

  • Aegean Speed Lines
  • Blue Star Ferries
  • Fast Ferries
  • Golden Star Ferries
  • Minoan Lines (domestic)
  • Seajets
  • Alpha Lines
  • Saronic Ferries
  • Africa Morocco Link
  • ANES Ferries
  • Goutos Lines

Για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια και πληροφορία, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.

Οι περισσότερες ελληνικές εταιρείες υποστηρίζουν πλέον την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου κάνοντας τη διαδικασία επιβίβασης ταχύτερη και πιο ομαλή για τους επιβάτες. Εξακολουθούν όμως να υπάρχουν ακτοπλοϊκές εταιρείες που ζητούν το εισιτήριο σε έντυπη μορφή για την επιβίβαση στο πλοίο.
Εάν δεν ξέρετε αν η εταιρεία με την οποία κλείσατε υποστηρίζει ηλεκτρονικά εισιτήρια, μπορείτε να ελέγξετε στο e-mail επιβεβαίωση κράτησης. Θα βρείτε έναν σύνδεσμο «Online Check-in» ο οποίος θα σας ανακατευθύνει στη σελίδα της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να πραγματοποιήσετε το ηλεκτρονικό check-in. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιβεβαίωση κράτησης θα αναφέρει τα «Σημεία παραλαβής εισιτηρίων» με διευθύνσεις των συνεργαζόμενων πρακτορείων, απ’ όπου μπορείτε να παραλάβετε το έντυπο αντίγραφο του εισιτηρίου σας για να επιβιβαστείτε στο πλοίο.

Εάν δεν ξέρετε ποιες εταιρείες υποστηρίζουν ηλεκτρονικά εισιτήρια, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε! Στη JUST FERRY θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε πριν ολοκληρώσετε την αγορά εισιτηρίων. Εάν η εταιρεία με την οποία ενδιαφέρεστε να ταξιδέψετε υποστηρίζει ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα δείτε το σχετικό εικονίδιο ενεργό.

Ο τύπος εγγράφου ταυτοποίησης που χρειάζεστε για να ταξιδέψετε με πλοίο εξαρτάται κυρίως από το δρομολόγιο και την εθνικότητά σας. Στα περισσότερα διεθνή δρομολόγια θα χρειαστείτε το διαβατήριό σας, όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αν είστε πολίτης της Ε.Ε. και ταξιδεύετε στην Ε.Ε., μια έγκυρη εθνική ταυτότητα κράτους μέλους της Ε.Ε. μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον σε πολλά εγχώρια δρομολόγια με πλοίο ένα έγκυρο έγγραφο ταυτοποίησης με φωτογραφία επαρκεί. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να έχετε πάντα μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριο σας, καθώς οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι εκτός από τα εισιτήριά και τα επίσημα έγγραφά τους, να έχουν τα δικαιολογητικά των εκπτώσεων που έχουν λάβει, εφόσον έχουν εκδώσει εκπτωτικά εισιτήρια.

Στη JUST FERRY υποστηρίζουμε όλες τις εκπτώσεις που παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα. Εάν δεν βρίσκετε κάποια έκπτωση κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει. Εάν θεωρείτε ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από κάποιον τύπο έκπτωσης αλλά δεν τον βρίσκετε στο site μας, τότε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το ελέγξουμε για εσάς. Οι ακτοπλοϊκές παρέχουν εκπτώσεις για βρέφη, παιδιά, φοιτητές και πολύτεκνους (ή και τρίτεκνους ανά περιπτώσεις). Όταν γίνεται χρήση μίας έκπτωσης κατά τον έλεγχο θα χρειαστεί να προσκομίσετε το ειδικό έγγραφο που πιστοποιεί ότι δικαιούστε τη συγκεκριμένη έκπτωση (ειδική ταυτότητα πολυτέκνων, πάσο, κτλ).
Επιπλέον, κάποιες φορές οι ακτοπλοϊκές εταιρείες κάνουν ειδικές προσφορές για συγκεκριμένες ημερομηνίες ή προορισμούς. Αυτές οι προσφορές είναι άμεσα διαθέσιμες στη JUST FERRY. Σας ενημερώνουμε ότι συνήθως με αυτά τα εισιτήρια δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.

Μπορείτε πολύ εύκολα να ταξιδέψετε με το κατοικίδιο σας. Σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία, τα πλοία που είναι μέχρι 25 μέτρα, υποχρεούνται να έχουν ειδικά σχεδιασμένο μέρος στο οποίο φιλοξενούνται τα κατοικίδια.
Ανάλογα με το δρομολόγιο και την εταιρεία που επιλέγετε υπάρχουν διαφορετικές επιλογές σχετικά με το που μπορεί να μείνει το κατοικίδιό σας. Οι εναλλακτικές διαφέρουν επίσης και ανάλογα με το μέγεθος του κατοικιδίου σας. Συνήθως επιτρέπεται να έχετε μαζί σας ένα μικρό κατοικίδιο (συνήθως 8-10 κιλά) μέσα σε ειδική τσάντα μεταφοράς, μεγαλύτερα κατοικίδια ίσως χρειαστεί να ταξιδέψουν σε ειδικό κλουβί μεταφοράς ή καμπίνα, εφόσον είναι διαθέσιμη.

Κάποιες εταιρείες επιτρέπουν δωρεάν τη μεταφορά του κατοικιδίου σας ενώ άλλες απαιτούν πληρωμή. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κλείσετε εισιτήριο για το κατοικίδιο σας.

Να έχετε υπ' όψιν σας ότι ο διαθέσιμος χώρος για κατοικίδια στα πλοία συνήθως είναι περιορισμένος, γι' αυτό σας συμβουλεύουμε να κάνετε κράτηση όσο νωρίτερα γίνεται. Υπάρχει περίπτωση να σας ζητηθεί να παρουσιάσετε πιστοποιητικό από τον κτηνίατρο που να επιβεβαιώνει ότι το κατοικίδιο σας έχει κάνει όλα τα απαραίτητα εμβόλια.

Σχετικά με τις αποσκευές κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει δικούς της κανονισμούς. Σας συστήνουμε να διαβάσετε την πολιτική της εκάστωτε ακτοπλοϊκής εταιρείας με την οποία ταξιδεύετε για να αποφύγετε χρεώσεις για υπέρβαρες αποσκευές στο λιμάνι.
Συνήθως επιτρέπεται να επιβιβαστείτε στο πλοίο με μια μεγάλη αποσκευή έως 50 κιλά ανά άτομο. Σε περίπτωση που θέλετε να έχετε παραπάνω αποσκευές ή ειδικό αθλητικό εξοπλισμό, παρακαλώ σκεφτείτε την εναλλακτική υπηρεσία ταχυμεταφορών που είναι διαθέσιμη κατά την επιβίβαση. Σε περίπτωση που ταξιδεύετε με πλοίο χωρίς κατάστρωμα/γκαράζ καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε αυτή την εναλλακτική με την ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Σε περίπτωση απεργίας, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ενημερώνουν μέσω SMS όλους τους επιβάτες των οποίων οι κρατήσεις επηρεάζονται. Έπειτα, ενημερώνουν τα ταξιδιωτικά γραφεία. Εάν έχετε κάνει κράτηση των εισιτηρίων σας με τη JUST FERRY, θα σας στείλουμε και εμείς με τη σειρά μας μια ειδοποίηση και θα διασφαλίσουμε να φτάσετε στον επιθυμητό προορισμό σας το συντομότερο δυνατό.
Σας ενημερώνουμε ότι εάν σκοπεύετε να ακυρώσετε τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά σας λόγω της απεργίας (αντί να επαναπρογραμματίσετε το ταξίδι σας), το καλύτερο θα ήταν να μην τα εκτυπώσετε. Στην περίπτωση που τα έχετε παραλάβει, θα πρέπει να μας φέρετε τα εισιτήρια στο γραφείο για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων.

Μερικές φορές εξαιτίας κακών καιρικών συνθηκών ή/και ακραίων μη αναμενόμενων και αναπόφευκτων καταστάσεων προκύπτουν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν υποχρεούνται να σας πληρώσουν επιπλέον αποζημιώσεις. Παρ’ όλα αυτά εάν η αναχώρησή σας ακυρωθεί ή υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση, θα πρέπει να σας δοθεί εναλλακτικό δρομολόγιο ή πλήρης επιστροφή της αξίας των εισιτηρίων σας.

Ο μέγιστος αριθμός επιβατών σε μια κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων μας είναι εννέα (9) άτομα και ο μέγιστος αριθμός οχημάτων είναι τέσσερα (4). Ωστόσο, κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες μπορεί να μην επιτρέψουν την προσθήκη περισσότερων από ένα (1) οχήμα σε μία κράτηση

Η διαδικασία της επιβίβασης ξεκινάει δύο (2) ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου. Αρχικά εάν ταξιδέυετε με ΙΧ, πριν από τη φόρτωσή του στο πλοίο, θα πρέπει όλοι οι επιβαίνοντες να αποβιβάζονται, εκτός του οδηγού. Ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του από το πλοίο. Πρέπει να γνωρίζετε, πως η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στην περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση. Κατόπιν, όλοι οι επιβάτες πηγαίνοντας προς την είσοδο του πλοίου οφείλουν να είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία μπορεί να τους ζητηθούν κατά τη διάρκεια επιβίβασής τους, καθώς και τα εισιτήρια τους. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε, πως η ακτοπλοϊκή εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Τέλος, εάν ως επιβάτης επιθυμείτε να αποβιβαστείτε πριν τον απόπλου του πλοίου, τότε υποχρεούστε να το δηλώσετε στο Λογιστήριο του πλοίου και να πάρετε μαζί σας τις αποσκευές και το όχημά σας, εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από τον χώρο στάθμευσης του πλοίου.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε ;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε